Firma transportowa
Firma transportowa – Warszawa

zmniejszenie wzniesienia odbywa sie kosztem zwiekszenia robót dlugosc trasy praktycznie nie zmienia

Posted in Uncategorized  by admin
September 7th, 2018

zmniejszenie wzniesienia odbywa się kosztem zwiększenia robót długość trasy praktycznie nie zmienia. Obserwacje w terenie i przeprowadzone obliczenia teoretyczne wykazały, że w przypadku pierwszym czas przebiegu samochodu zmienia się nieznacznie (setne lub co najwyżej dziesiętne godziny na 100 km). Jeżeli układ pochyleń niwelety pozwala na krótkich odcinkach na pokonanie wzniesień a rozpędem zwiększenie czasu przeszłych trasa jest znacznie dłuższa i czas przebiegu wzrasta. Przy wzniesieniach większych jest wymagane stosowanie II biegu. W ten sposób można stwierdzić, że dla przypadku pierwszego czas przebiegu samochodu nie jest kryterium decydującym, natomiast w przypadku drugim ze względów ekonomicznych należy stosować pochylenia niwelety w podanych wyżej granicach. Według danych doświadczalnych, jeśli chodzi o ładowność samochodów, poważny wpływ mają wzniesienia ponad 0,03, przy tym najbardziej istotne znaczenie ma to dla pociągów drogowyc h. Na wybór pochylenia niwelety wpływa też nie bezpośrednie obniżenie ładowności, lecz ilość ładunku, którą można przewieźć w ciągu t godzin przy jednoczesnym uwzględnieniu rozwinięcia trasy odpowiednie do przyjętego pochylenia niwelety. Dla porównania wariantów niwelety należy brać pod uwagę zmniejszenie przewozów (ze względu na długość trasy) w stosunku do przewozów dla największego dopuszczalnego na trasie pochylenia niwelety. W omówionym poprzednio pierwszym przypadku (zmniejszenie pochylenia kosztem większych robót ziemnych) czas przebiegu prawie nie ma wpływu (nie zmienia się), dlatego też ładunek zmniejsza się proporcjonalnie do pochylenia. [przypisy: rodzaje pojazdów, krotoski cichy szczecin, otomoto ostrzeszów ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Artykuł dotyczy tematów: krotoski cichy szczecin otomoto ostrzeszów rodzaje pojazdów