Firma transportowa
Firma transportowa – Warszawa

Wyposażenie specjalne

Posted in Uncategorized  by admin
November 6th, 2016

Wyposażenie specjalne stanowią pompy do uzupełniania zapasu paliwa w samolocie (o łącznej wydajności 4,55 mm/min), pompa do opróżniania zbiorników samolotu (o wydajności 0,36 mm/min) oraz bogaty osprzęt do zwalczania pożaru paliwa AC8-200 środkami chemicznymi. Całkowity ciężar ciągnika i naczepy z napełnionymi zbiornikami — 66 ton. Samochód-cysterna paliwa, czteroosiowy. Zbiornik paliwa o pojemnosci 18,12 1113, podzielony na sześć niezależnych komór, służy jako nadwozie samoniosące, przy czym obciążenia zasadniczo są przejmowane tylko przez dwie belki o przekrojach skrzynkowych, usztywniające spód zbiornika oraz jego ścianki działowe, wzmocnione przyspawanymi wspornikami. Cale nadwozie wykonane jest ze stopów lekkich. Silnik LEY LAND o mocy 200 KM napędza poprzez sprzęgło odśrodkowe i półautomatyczną czterostopniową skrzynkę biegów jedynie bliźniacze koła tylne, Bliźniacze koła środkowej osi toczą się swobodnie. Kola jezdne obu osi przednich są kierowane. Zawieszenie tylu na półeliptycznych resorach piórowych, przodu na resorach ćwierćeliptycznych i elementach powietrznych DUNLOP. Kabina kierowcy wyróżnia się brakiem bocznych drzwi, zamiast których zastosowano drzwi w przedniej ścianie nadwozia, pod szybą czołową. Na cysternie znajduje sie kładka, w którą wbudowany jest rurowy układ peryskopowy umożliwiający swobodną obserwację drogi za cysterną, przedziału silnikowego i króćców komor zbiornika. Maksymalna szybkość jazdy — 72,5 km/godz lub 97 km/godz, zależnie od przełożenia przekładni głównej (5,56 lub 4,09), Ciężar własny cysterny 9000 kG, a cięż.ar całkowity z napełnionym zbiornikiem 24 tony. Opróżnianie cysterny grawitacyjne, lub przymusowe, przy użyciu napędzanej przez przekładnię hydrostatyczną pompy o wydajności 680 1/min. SCAMMEL. Naczepa-cysterna paliwa, ciągniona przez trzyosiowy ciągnik siodłowy z silnikiem o mocy 150 KM. Zbiornik o pojemności 16,4 ma stanowi samoniosące nadwozie naczepy. Zawieszenie kół jezdnych naczepy przy użyciu elementów powietrznych. Zawieszenie ciągnika: CSEPEL D450N11, Naczepa-cysterna paliwa o dwóch walcowych zbiornikach, wbudowanych wzdłużnie i stanowiących jej nadwozie samoniosące. Pojemność każdego zbiornika 4,5 ma. Stałe wyposażenie stanowi pompa paliwa wydajności 0,5 mm/min, przy ciśnieniu tłoczenia 3 kG/cm2 , napędzana od silnika ciągnika. Całkowity ciężar ciągnika i naczepy z napełnionymi zbiornikami — 14,4 ton.[przypisy: regeneracja przekładni kierowniczych, regeneracja turbin, serwis renault warszawa ]

Tags: , ,

Comments are closed.