Firma transportowa
Firma transportowa – Warszawa

Posts Tagged ‘wymiana opon Warszawa’

Żurawie importowane

Posted in Uncategorized  by admin
November 9th, 2016

Powszechnie są użytkowane żurawie importowane z NRD, serii EDK, o udźwigu od 0,2 MN (EDK-80/2) do 2,5 MN (EDK-2000). Zurawie kolejowe serii EDK, produkowane przez Zakład Budowy Ciężkich Maszyn im. S. M. Kirowa w Lipsku, całkowicie wyparły z użytkowania przestarzałe żurawie parowe i elektryczne. Najbardziej odpowiednie do robót drogowych są żurawie BDK—300W (przeznaczone do wymiany rozjazdów). Często, zwłaszcza do robót przeładunkowych, jest wykorzystywany żuraw EDK-300, który w zasadzie jest użytkowany przez służbę trakcji do usuwania skutków wypadków kolej owych. Zuraw do wymiany rozjazdów. Zuraw kolejowy EDK-300W składa się z podwozia, nadwozia, wysięgnika, zespołu napędowego mechanizmów podnoszenia, zmiany wysięgu, obrotu i jazdy oraz z układów hydraulicznego, elektrycznego i hamulcowego. Zuraw musi być ponadto wyposażony w wagon ochronny — platformę długości co najmniej 12 m, na której ustawia się koziołek do podparcia wysięgnika oraz przewozi wyposażenie specjalne, np. elektromagnes i chwytak elektrohydrauliczny oraz podkłady do podbudowy podpór żurawia. W środkowej części masywnej, zespawanej z kształtowników ramy podwozia o konstrukcji skrzynkowej, jest przymocowany wieniec palcowy mechanizmu obrotu i ułożyskowany wał centralny (tzw. królewski) mechanizmu jazdy. W bocznych ścianach ramy podwozia są przegubowo osadzone na wspornikach cztery odchylne ramiona podpierające. Na czołownicach ramy są zamontowane urządzenia sprzęgowe i zawiasowo przytwierdzone zderzaki, pozwalające na prace z dłuższymi elementami, np. wymienianych rozjazdów. W położeniu transportowym, na przedniej części ramy, a więc pod kabiną roboczą, na specjalnych poduszkach amortyzacyjnych spoczywa przeciwwaga, którą podczas pracy podwiesza się siłownikami hydraulicznymi do tylnej części ramy nadwozia. W ramie podwozia jest wbudowana pompa układu hydraulicznego wraz z rozdzielaczami sterującymi siłownikami ramion podpierających, układ hamulcowy, mechanizm. jazdy i poziomnica do kontroli poziomu podparcia żurawia.[więcej w: wymiana opon Warszawa, opony do wózków widłowych, wózki do sprzątania ]

Comments Off on Żurawie importowane

Posts Tagged ‘wymiana opon Warszawa’

Żurawie importowane

Posted in Uncategorized  by admin
November 9th, 2016

Obwód niskiego napięcia jest przeznaczony do rozruchu silników spalinowych, sterowania oprzyrządowaniem elektrycznego obwodu głównego do zasilania reflektorów, świateł postojowych, lampek kontrolnych na pulpitach sterowniczych oraz sygnałów elektrycznych i elektropneumatycznych. W położeniu roboczym (z ustawionym siedzeniem maszynisty) platforma motorowa przekracza skrajnię taboru. Podczas pracy należy zachować szczególne środki ostrożności. Charakterystyka platformy motorowej typu MPD jest następująca: siła pociągowa maksymalna w kN (kG) 95 (9 500) nośność W kN (kG) 400 (40 000) nacisk osi na tory przy maksymalnym obciążeniu kN (kG) 195 (19 500) liczba osi napędowych 2 rozstaw wózków w mm11 500 rozstaw zestawów kołowych w mm 2 000 średnica kół tocznych w mm 950 prędkość maksymalna W40 prędkość maksymalna w składzie pociągu przy wyłączonych przekładniach osiowych w km/h 80 masa własna w kg 39 000 długość ze zderzakami w mm 16 800 3100 1 060 7. Składy pociągów do przewożenia przęseł. Do przewożenia pakietów przęseł potrzebnych do wymiany nawierzchni są stosowane platformy wyposażone w urządzenia do umocowania i przeciągania pakietów. Wyposażenie to powinno zapewniać bezpieczne i niezawodne przewożenie przęseł z prędkością do 60 km/h. Na sieci PKP są użytkowane składy platform wyposażone w przenośniki rolkowe o różnym układzie rolek oraz platformy z wbudowanymi na stałe szynami tworzącymi tor, po którym przemieszczają się specjalne wózki podpakietowe. Zastosowanie żurawi kolejowych. Zurawie kolejowe, w odróżnieniu od dźwigów układkowych i suwnic, mogą wykonywać roboty dźwigowe nie tylko nad torem (tokami szyn), ale i poza nim. Zasięg działania zwiększa obrotowy wysięgnik o konstrukcji dostosowanej do optymalnego wykonywania czynności przewidzianych dla danego typu żurawia kolejowego. W służbie drogowej żurawie kolejowe są stosowane do zmechanizowanej wymiany rozjazdów, robót przeładunkowych i robót mostowych. [więcej w: wymiana opon Warszawa, opony do wózków widłowych, wózki do sprzątania ]

Comments Off on Żurawie importowane

« Previous Entries