Firma transportowa
Firma transportowa – Warszawa

Posts Tagged ‘mechanika wrocław’

Rynek polski bardzo atrakcyjny dla motoryzacji

Posted in Uncategorized  by admin
January 20th, 2018

Prognozy dotyczące rynku motoryzacyjnego w Polsce przedstawiają się optymistycznie. Połowa firm działających w tym sektorze przewiduje, że produkcja w ich przedsiębiorstwach w najbliższym kwartale wzrośnie. Dodatkowo, 65% ankietowanych przedsiębiorstw nie zamierza pomniejszać zatrudnienia, natomiast 33% oczekuje szansy na rozwoju polskiej motoryzacji w produkcji samochodów napędzanych elektrycznie. Choć dane instytutów badawczych, które pokazują produkcję aut osobowych, a także dostawczych w naszym kraju nie do końca są optymistyczne, to przedstawiciele polskiej motoryzacji wierzą w rychłe ożywienie gospodarki. Wysnuwają się opinie, że polscy producenci szczególnie części otrzymują coraz więcej zamówień z Europy Zachodniej, a co za tym idzie w najbliższych miesiącach znów spodziewają się tendencji wzrostowej sprzedaży. Przedstawiciele rynku motoryzacyjnego pytani o prognozy wiązane z produkcją części w ich zakładach odpowiadają pozytywnie. 51% z nich sądzi, że w ciągu kwartału produkcja w ich zakładach wzrośnie. 45% uważa, że poziom sprzedaży produkowanych w przedsiębiorstwie części i podzespołów pozostanie na niezmienionym poziomie. Tylko 4% firm prognozuje spadek. Takie optymistyczne prognozy wynikają z sondaży o atrakcyjności polskiego segmentu motoryzacyjnego. Nasz kraj jest krajem na tyle atrakcyjnym, że większość światowy korporacji samochodowych wyraża chęć przeniesienia linii produkcyjnych z zachodniej części Europy właśnie tu. Ten trend szczególnie widać u dużych, kluczowych producentów rynku części i komponentów motoryzacyjnych. Polska pod względem, jakości i kosztów jest dużo bardziej atrakcyjna niż fabryki francuskie czy hiszpańskie. Jakość produktów i niższe koszty pracy są głównymi obszarami, w których przedsiębiorcy upatrują się możliwości rozwoju krajowego sektora Automotive. Ciekawym jest fakt, że aż jedna na trzy firmy uważa, że kołem napędowym naszej motoryzacji może być produkcja aut napędzanych elektrycznie. Najmniej nadziei pokłada się w produkcję „polskiego” samochodu. Tutaj potencjał rozwoju dostrzega tylko 16% przedstawicieli firm rynku motoryzacyjnego w Polsce. Obojętnie, w jakim kierunku rozwijać się będzie gospodarka motoryzacyjna w naszym kraju, to na pewno będzie to rozwój innowacyjnych technologii i produkcji bardziej ekologicznych i energooszczędnych. [więcej w: oklejanie pojazdów, mechanika wrocław, mechanik wrocław ]

Comments Off on Rynek polski bardzo atrakcyjny dla motoryzacji

Posts Tagged ‘mechanika wrocław’

Rynek polski bardzo atrakcyjny dla motoryzacji

Posted in Uncategorized  by admin
January 20th, 2018

Wyposażenie specjalne stanowią pompy do uzupełniania zapasu paliwa w samolocie (o łącznej wydajności 4,55 mm/min), pompa do opróżniania zbiorników samolotu (o wydajności 0,36 mm/min) oraz bogaty osprzęt do zwalczania pożaru paliwa AC8-200 środkami chemicznymi. Całkowity ciężar ciągnika i naczepy z napełnionymi zbiornikami — 66 ton. Samochód-cysterna paliwa, czteroosiowy. Zbiornik paliwa o pojemnosci 18,12 1113, podzielony na sześć niezależnych komór, służy jako nadwozie samoniosące, przy czym obciążenia zasadniczo są przejmowane tylko przez dwie belki o przekrojach skrzynkowych, usztywniające spód zbiornika oraz jego ścianki działowe, wzmocnione przyspawanymi wspornikami. Cale nadwozie wykonane jest ze stopów lekkich. Silnik LEY LAND o mocy 200 KM napędza poprzez sprzęgło odśrodkowe i półautomatyczną czterostopniową skrzynkę biegów jedynie bliźniacze koła tylne, Bliźniacze koła środkowej osi toczą się swobodnie. Kola jezdne obu osi przednich są kierowane. Zawieszenie tylu na półeliptycznych resorach piórowych, przodu na resorach ćwierćeliptycznych i elementach powietrznych DUNLOP. Kabina kierowcy wyróżnia się brakiem bocznych drzwi, zamiast których zastosowano drzwi w przedniej ścianie nadwozia, pod szybą czołową. Na cysternie znajduje sie kładka, w którą wbudowany jest rurowy układ peryskopowy umożliwiający swobodną obserwację drogi za cysterną, przedziału silnikowego i króćców komor zbiornika. Maksymalna szybkość jazdy — 72,5 km/godz lub 97 km/godz, zależnie od przełożenia przekładni głównej (5,56 lub 4,09), Ciężar własny cysterny 9000 kG, a cięż.ar całkowity z napełnionym zbiornikiem 24 tony. Opróżnianie cysterny grawitacyjne, lub przymusowe, przy użyciu napędzanej przez przekładnię hydrostatyczną pompy o wydajności 680 1/min. SCAMMEL. Naczepa-cysterna paliwa, ciągniona przez trzyosiowy ciągnik siodłowy z silnikiem o mocy 150 KM. Zbiornik o pojemności 16,4 ma stanowi samoniosące nadwozie naczepy. Zawieszenie kół jezdnych naczepy przy użyciu elementów powietrznych. Zawieszenie ciągnika: CSEPEL D450N11, Naczepa-cysterna paliwa o dwóch walcowych zbiornikach, wbudowanych wzdłużnie i stanowiących jej nadwozie samoniosące. Pojemność każdego zbiornika 4,5 ma. Stałe wyposażenie stanowi pompa paliwa wydajności 0,5 mm/min, przy ciśnieniu tłoczenia 3 kG/cm2 , napędzana od silnika ciągnika. Całkowity ciężar ciągnika i naczepy z napełnionymi zbiornikami — 14,4 ton.[przypisy: oklejanie pojazdów, mechanika wrocław, mechanik wrocław ]

Comments Off on Rynek polski bardzo atrakcyjny dla motoryzacji

« Previous Entries