Firma transportowa
Firma transportowa – Warszawa

Posts Tagged ‘getin bank poleasingowe’

Wizytówka motoryzacji

Posted in Uncategorized  by admin
February 21st, 2019

Wizytówką amerykańskiej motoryzacji były i są Mustangi. Kojarzone w świadomości przeciętnego Europejczyka głównie z szybkością, opływowym kształtem i złotymi latami 60-tymi. Koncern zapowiedział dość smutną dla miłośników amerykańskiej motoryzacji nowinę, że zamówienia na model Shelby GT350 przyjmuje jedynie do końca bieżącego roku. Warto przypomnieć, że wersja Shelby GT350 pokazała się na rynku na początku 2010 roku z okazji 45. urodzin modelu o tej samej nazwie. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wizytówka motoryzacji

Posts Tagged ‘getin bank poleasingowe’

Wizytówka motoryzacji

Posted in Uncategorized  by admin
February 21st, 2019

Amerykanie to naród przywiązany do swojej tradycji, a jednocześnie zafascynowany nowoczesną technologią. Miłośnicy amerykańskiej motoryzacji wiedzą, że projektanci Cadillaca znani byli niegdyś z innowacyjnych pomysłów. Auta tej marki wprowadzały na rynek silniki 4-cylindrowe, a później widlaste ósemki, dwunastki i szesnastki elektryczne oświetlenie, automatyczne skrzynie biegów oraz klimatyzację. Cała innowacyjna motoryzacja wzoruje się na rozwiązaniach Cadillaca. W latach  80. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wizytówka motoryzacji

Posts Tagged ‘getin bank poleasingowe’

Wizytówka motoryzacji

Posted in Uncategorized  by admin
February 21st, 2019

Amerykańska motoryzacja stawia na łączenie pokoleń. Koncerny hucznie obchodzą okrągłe rocznice powstania swoich największych samochodowych dzieł. Niespodziankę dla klientów przygotował Chevrolet, który z okazji 60lecia wprowadzenia na amerykański rynek Corvette wypuścił limitowaną edycję Corvette Stingray Premiere. Limitowana seria Corvette ujrzała światło dzienne w National Corvette Museum w Bowling Green w stanie Kentucky. Przewidywane jest wyprodukowanie 500 egzemplarzy tego motoryzacyjnego cacka. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wizytówka motoryzacji

Posts Tagged ‘getin bank poleasingowe’

Wizytówka motoryzacji

Posted in Uncategorized  by admin
February 21st, 2019

Sposób stosowania różnych pochyleń skarp zewnętrznych rowów trapezowych. Stosowanie tych rowów pozwala na zachowanie w przybliżeniu w każdym przypadku tej samej szerokości pasa gruntu zajmowanego przez drogę. Zasadę powyższą stosuje się do dróg klasy technicznej II i III. Do klas IV i V skarpy zewnętrzne stosuje się w każdym przypadku o pochyleniu 1 : 1,5. W niektórych przypadkach zamiast rowów stosuje się ścieki przy drogach, a mianowicie: a) jeżeli brak jest miejsca na umieszczenie normalnego rowu, a grunt pozwala na płytki ściek b) w terenach górskich dla dróg o przekrojach odcinkowych w takim przypadku brukowany ściek jest naturalnym poszerzeniem nawierzchni drogi. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wizytówka motoryzacji

Posts Tagged ‘getin bank poleasingowe’

Wizytówka motoryzacji

Posted in Uncategorized  by admin
February 21st, 2019

Urządzanie na koronie drogi torów kolejek dojazdowych i tramwajów, ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego i na nadmierne rozszerzenie korony drogi nie jest wskazane. Tego rodzaju ruch mieszany na jednym pasie stwarza poważne trudności konstrukcyjne, jak np. zjazdy na drogi boczne, które przecinają położone na poboczu drogi tory kolejek, odwodnienie drogi utrudnione po stronie umieszczenia kolejki, brak miejsca na tory postojowe pojazdów drogowych itp. Na torach przeznaczonych do przeważającego szybkiego ruchu samochodowego umieszczenie torów kolejek dojazdowych na poboczach jest bezwzględnie niedopuszczalne, nawet w razie stosowania poszerzonego pobocza. Tory takie powinny być umieszczone poza rowami drogi na własnym torowisku. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wizytówka motoryzacji

Posts Tagged ‘getin bank poleasingowe’

Wizytówka motoryzacji

Posted in Uncategorized  by admin
February 21st, 2019

Kształt geometryczny silosów może być dowolny, jednak w budownictwie drogowym najczęściej stosuje się silosy niegłębokie a przekroju prostokątnym lub kwadratowym. Silosy mogą być opróżniane z jednego lub z obu baków, pośrodku ad dołu, a czasami przy dużych silosach, z obu boków i ad dołu. Opróżnianie silosu z baku umożliwia dogodne podstawianie wszelkich środków transportowych niezależnie od ich skrajni, jednak musi być spełniony warunek, aby poziom otworu wylotowego komory silosu znajdował się nieco wyżej nad wysokością ścian skrzyń ładunkowych środków transportowych. W silosach z otworami w dnie komory, dna powinno znajdować się ponad skrajnią środków transportowych, np. dla samochodów – ponad kabiną kierowcy, co wymaga umieszczenia komór silosu na dużej wysokości. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wizytówka motoryzacji

Posts Tagged ‘getin bank poleasingowe’

Wizytówka motoryzacji

Posted in Uncategorized  by admin
February 21st, 2019

Schemat ładowarki pneumatycznej o wydajności 10 t/godz. Działanie jej jest następujące, obracająca się tarcza, znajdująca się na końcu ładowarki, podaje spulchniony cement do komory ślimakowej, a następnie w zgęszczonym stanie do komory dyszy powietrznej. Jednocześnie oddzielnym przewodem ze sprężarki dopływa powietrze pod ciśnieniem, które mieszając się z cementem przenosi go przewodami na miejsce przeznaczenia. Ładowarka ta może przemieszczać cement w poziomie, na odległość około 80 m. c. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wizytówka motoryzacji

Posts Tagged ‘getin bank poleasingowe’

Wizytówka motoryzacji

Posted in Uncategorized  by admin
February 21st, 2019

W zależności ad położenia zsypów oraz dna silosu otrzymuje się różny przekrój użyteczny komór silosów. Przy obliczaniu użytecznej pojemności komór silosów należy również uwzględniać sposób i możliwości ładowania komór, co zależne jest od urządzeń ładunkowych i naturalnego stoku materiału. Przy budowie silosów o ścianach pochyłych umożliwiających całkowite opróżnianie komór, kąt nachylenia powierzchni dna należy przyjmować o 5 – 10° większy od kąta naturalnego stoku materiału. Wymiary otworu zsypowego muszą odpowiadać zdolności przepustowej silosa w m3/godz, którą lp. określa się ze wzoru: G = 3600 f V (38) gdzie: f – powierzchnia otworu zsypowego silosa w m2 V – szybkość zsuwania się materiału przez otwór w misek, która zależna jest od kształtu i położenia otworu, rodzaju materiału oraz wysokości słupa materiału nad otworem, zależności te można określić tylko na podstawie wzorów empirycznych, Do określenia wym iarów otworu zsypowego w kształcie kołowym i kwadratowym służy empiryczny wzór gdzie: a = (d + 80) tg G a – bok otworu kwadratowego lub średnica otworu okrągłego w mm, d – średnica największych ziarn materiału w mm (lecz nie większa niż 300 mm), p – kąt stoku naturalnego. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wizytówka motoryzacji

Next Entries »