Firma transportowa
Firma transportowa – Warszawa

Posts Tagged ‘cargo transport’

Powierzchnia przekroju prostokatnego otworu zsypowego dla tej samej zdolnosci przepustowej, co i przekroju kwadratowego i okraglego musi byc wieksza

Posted in Uncategorized  by admin
January 28th, 2018

Powierzchnia przekroju prostokątnego otworu zsypowego dla tej samej zdolności przepustowej, co i przekroju kwadratowego i okrągłego musi być większa. Pojemność komór silosów jest różna i zależy: 1) od pojemności środków transportowych i częstotliwości ich podstawiania, 2) wzajemnego stosunku czasu pracy transportu i zakładów produkcyjnych, 3) wydajności środków transportowych, Z uwagi na zabezpieczenie ciągłości pracy zakładu produkcyjnego, pojemność silosów przyjmuje się np. w kamieniołomach na półzmianową produkcję, na bazach materiałowych przy wydajnych ładowarkach i regularnym transporcie na 1 -s- 2- godzinną wydajność środków transportowych. Pojemność silosów w każdym indywidualnym przypadku należy przeanalizować i ustalić. Im większa pojemność silosów, tym większa gwarancja regularności transportu, ale też większe koszty urządzenia. W budownictwie drogowym silosy mają zastosowanie: a) na dużych bazach materiałowych, b) na bazach materiałowych przy budowie nawierzchni betonowych (w tym przypadku silos jednocześnie z dozatorem), c) w przydrożnych kopalniach materiałów drogowych, d) w zespołach maszyn do produkcji bitumicznych mas nawierzchniowych, [podobne: cargo transport, Warsztat samochodowy kraków, Transport Warszawa ]

Comments Off on Powierzchnia przekroju prostokatnego otworu zsypowego dla tej samej zdolnosci przepustowej, co i przekroju kwadratowego i okraglego musi byc wieksza

Posts Tagged ‘cargo transport’

Powierzchnia przekroju prostokatnego otworu zsypowego dla tej samej zdolnosci przepustowej, co i przekroju kwadratowego i okraglego musi byc wieksza

Posted in Uncategorized  by admin
January 28th, 2018

Wielkie koncerny samochodowe wciąż zastanawiają się jak ulepszyć swoje auta, by były konkurencje w stosunku do innych marek i przy tym, jak najbardziej pożądane na rynku. Powstał ostatnio trend ekologiczny świadomość konsumentów, co do życia w zgodzie z naturą jest coraz większa. Dlatego produkcja gadżetów samochodowych to nie tylko stylistyka moc elektronicznych gadżetów ułatwiających poruszanie się i powiększających komfort jazdy. W dzisiejszym świecie to także dbałość o ekologiczną i energooszczędną jazdę. Zastanawiając się, więc nad przyszłością naszej motoryzacji koncerny wymyśliły silniki hybrydowe, te, które napędzane są za pomocą wodoru, oraz te napędzane elektrycznie. Szacuje się, że w najbliższym czasie to nie hybrydy ani pojazdy na wodór będą triumfowały na drogach. Prawdopodobnie to silnik elektryczny zawładnie naszymi ulicami. Jak mówią specjaliści z branży samochody napędzane elektrycznie nie są już kwestią przyszłości, to sprawa teraźniejszości. Optymistyczne prognozy analityków rynku motoryzacyjnego, przewidują, że w 2015 r. po Europie będzie jeździć około 250 milionów elektrycznych samochodów. Analitycy firm konsultingowcy liczą, że za 10 lat, co czwarty pojazd będzie napędzany elektronicznie. Jedyną barierą, z jaką nieodłącznie spotykają się auta elektryczne to bardzo wysoka cena zakupu, jednak jak przekonują producenci jest ona jedynym mechanizmem spowalniającym rynek sprzedaży takich silników. Eksploatacja tego typu pojazdów jest kilka a nawet kilkanaście razy tańsza niż pojazdów spalinowych. Właściciel, aby przejechać 100 kilometrów samochodem elektrycznym musi go naładować za Około 3 złote, podczas, gdy silnik benzynowy spala, załóżmy, 7, 5 litra na 100 km, a cena benzyny to 5, 60, łatwo policzyć, że koszt to ponad 40 złotych. Jednak w polskiej gospodarce samochody te nie do końca są Eko tylko ekonomiczne. Należy zauważyć, że pochodzenie energii elektryczny nie tylko w naszym kraju, ale na całym świecie pochodzi ze spalania węgla kamiennego. Więc nagły i szybki wzrost używalności silników elektrycznych może spowodować znaczące zwiększenie emisji dwutlenku węgla przez elektrownie węglowe, poprzez zdecydowanie rosnące zapotrzebowanie na energie elektryczną. Producenci jednak pozostają optymistami i zastanawiają się, w jakim stopniu samochody elektryczne zdominują rynek.[hasła pokrewne: Firma transportowa, cargo transport, Transport Warszawa ]

Comments Off on Powierzchnia przekroju prostokatnego otworu zsypowego dla tej samej zdolnosci przepustowej, co i przekroju kwadratowego i okraglego musi byc wieksza

« Previous Entries