Dźwig układkowy NIEMAG

Dźwig układkowy NIEMAG jest przystosowany do wymiany przęseł długości 15 m i — wyjątkowo — 18 m. Ma on własny napęd jazdy i składa się z wysięgnicy opartej na podporach bramowych, belki nośnej oraz niezbędnego wyposażenia. Przęsła z platformy znajdującej się za dźwigiem są przenoszone na drugi koniec wysięgnicy za pomocą belki nośnej zaopatrzonej w uchwyty szynowe. Wózek, przeznaczony do przemieszczania belki, przesuwa się po torze jezdnym. W początkowym okresie mechanizacji robót drogowych na PKP dźwig tego typu był synonimem postępu technicznego. Obecnie ze względu na przestarzałą k...

Polskie normatywy projektowania dróg przewiduja stosowanie najmniejszego pochylenia podluznego niwelety drogi 0,002

Polskie normatywy projektowania dróg przewidują stosowanie najmniejszego pochylenia podłużnego niwelety drogi 0,002. Odcinki poziome niwelety w zasadzie nie powinny być stosowane są one dopuszczalne tylko jako odcinki krótkie (poniżej 100 m) . Odcinki poziome dłuższe niż 100 m są dopuszczalne wyjątkowo na groblach drogowych, w terenie bagnistym lub zalewowym, również w terenie wybitnie płaskim, na gruncie piaszczystym. Gdy pochylenia największe dopuszczalne stosuje się na długości ponad 500 m, wówczas stosuje się spoczniki, tj. odcinki trasy o pochyleniu 0,01 lub co najwyżej równym połowie pochylenia zasto...

Czołowa ładowarka kołowa o hydraulicznym napędzie czerpaka

BRAY BL-30. Ladowność czerpaka 1270 kG. Szybkość jazdy do 20 km/godz. Ciężar własny 5886 kG. Średnie prędkości załadowanego czerpaka: podnoszenia — 0,61 m/sek, opuszczania — 1,22 m/sek. MENCK SR 53. Ładowarka uniwersalna, przystosowana do jednoczesnego ładowania urobku i równania terenu. Ze względu na dużą zwrotność szczególnie przydatna do sypania grobli, nasypów kolejowych itp. Często ładowarka jednoczerpakowa stanowi osprzęt dumpera lub maszyny do robót ziemnych. Przykładowo — dumper SD jest wyposażony w czołową ladowarkę o napędzie hydraulicznym, której czerpak ma pojemność 0,4 ...

Zobacz też:

wydział komunikacji kępno godziny otwarcia otomoto autobusy samochody poleasingowe polska komis słupsk betoniarki samochodowe getin poleasingowe mercedes warszawa otomoto samochody używane z gwarancją wszystkich marek krotoski cichy szczecin bmw dealer otomoto bmw inchcape otomoto otomoto ostrzeszów landtechnik samochody poleasingowe raiffeisen vin rozkodowanie auto komis słupsk szybcy i wściekli 2 cda krotoski cichy audi krotoski cichy szczecin otomoto getin bank poleasingowe best car

zmniejszenie wzniesienia odbywa sie kosztem zwiekszenia robót dlugosc trasy praktycznie nie zmienia

zmniejszenie wzniesienia odbywa się kosztem zwiększenia robót długość trasy praktycznie nie zmienia. Obserwacje w terenie i przeprowadzone obliczenia teoretyczne wykazały, że w przypadku pierwszym czas przebiegu samochodu zmienia się nieznacznie (setne lub co najwyżej dziesiętne godziny na 100 km). Jeżeli układ pochyleń niwelety pozwala na krótkich odcinkach na pokonanie wzniesień a rozpędem zwiększenie czasu przeszłych trasa jest znacznie dłuższa i czas przebiegu wzrasta. Przy wzniesieniach większych jest wymagane stosowanie II biegu. W ten sposób można stwierdzić, że dla przypadku pierwszego czas przebi...

Najnowsze zdjęcia w galerii merce-infos:

199#betoniarki samochodowe , #getin poleasingowe , #mercedes warszawa otomoto , #samochody używane z gwarancją wszystkich marek , #krotoski cichy szczecin , #bmw dealer otomoto , #bmw inchcape otomoto , #otomoto ostrzeszów , #landtechnik , #samochody poleasingowe raiffeisen ,