leasing infiniti

Ładowarka jednoczerpakowa

Ładowarka jednoczerpakowa zbudowana na podwoziu kołowym lub gąsienicowym nadaje się nie tylko do ładowania materiałów, ale również i do przemieszczania ich na niewielkie odległości, ponieważ jest z reguły przystosowana do jazdy z napełnionym czerpakiem. Ponadto w razie zastosowania dość prostego osprzętu pomocniczego ładowarka jednoczerpakowa może wykonywać rozmaite zadania dodatkowe — jako dźwig, wyciągarka itp. Wśród ładowarek jednoczerpakowych rozróżnia się ogólnie dwie odmiany: czołowa; czerpak podczas ładowania, przemieszczania TRAXCAVATOR. Jednoczerpakowa ładowarka i wyładowywania porusza się prz...

Więcej »

Urzadzanie na koronie drogi torów kolejek dojazdowych i tramwajów, ze wzgledu na bezpieczenstwo ruchu drogowego i na nadmierne rozszerzenie korony drogi nie jest wskazane

Urządzanie na koronie drogi torów kolejek dojazdowych i tramwajów, ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego i na nadmierne rozszerzenie korony drogi nie jest wskazane. Tego rodzaju ruch mieszany na jednym pasie stwarza poważne trudności konstrukcyjne, jak np. zjazdy na drogi boczne, które przecinają położone na poboczu drogi tory kolejek, odwodnienie drogi utrudnione po stronie umieszczenia kolejki, brak miejsca na tory postojowe pojazdów drogowych itp. Na torach przeznaczonych do przeważającego szybkiego ruchu samochodowego umieszczenie torów kolejek dojazdowych na poboczach jest bezwzględnie niedopuszczalne, nawet...

Więcej »

Polskie normatywy projektowania dróg przewiduja stosowanie najmniejszego pochylenia podluznego niwelety drogi 0,002

Polskie normatywy projektowania dróg przewidują stosowanie najmniejszego pochylenia podłużnego niwelety drogi 0,002. Odcinki poziome niwelety w zasadzie nie powinny być stosowane są one dopuszczalne tylko jako odcinki krótkie (poniżej 100 m) . Odcinki poziome dłuższe niż 100 m są dopuszczalne wyjątkowo na groblach drogowych, w terenie bagnistym lub zalewowym, również w terenie wybitnie płaskim, na gruncie piaszczystym. Gdy pochylenia największe dopuszczalne stosuje się na długości ponad 500 m, wówczas stosuje się spoczniki, tj. odcinki trasy o pochyleniu 0,01 lub co najwyżej równym połowie pochylenia zastosowan...

Więcej »

Zobacz też:

wydział komunikacji kępno godziny otwarcia otomoto autobusy samochody poleasingowe polska komis słupsk betoniarki samochodowe getin poleasingowe mercedes warszawa otomoto samochody używane z gwarancją wszystkich marek krotoski cichy szczecin bmw dealer otomoto bmw inchcape otomoto otomoto ostrzeszów landtechnik samochody poleasingowe raiffeisen vin rozkodowanie auto komis słupsk szybcy i wściekli 2 cda krotoski cichy audi krotoski cichy szczecin otomoto getin bank poleasingowe best car